logo right GR 1

Επιλέξτε τη γλώσσα σας

 

Φίλτρα

 

 

Τα τηλέφωνα επικοινωνίας του Τμήματος είναι εκτός λειτουργίας λόγω βλάβης.

Έως την αποκατάσταση της λειτουργίας τους, επικοινωνείτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)

 

 

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων, οι εγγραφές των επιτυχόντων θα πραγματοποιηθούν

Από Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου  έως και τη Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2023

Στις ίδιες ημερομηνίες εγγράφονται

  • οι εισακτέοι των ακαδημαϊκών ετών 2021-2022 και 2022-2023 που δεν είχαν αποκτήσει τη βεβαίωση ελληνομάθειας, εφόσον προηγουμένως έχουν αποκτήσει τη βεβαίωση αυτή

 

Επισημαίνεται ότι οι εισαγόμενοι της ειδικής κατηγορίας Β1, με κυπριακή καταγωγή που υποχρεούνται να υπηρετήσουν τη θητεία τους στην Κύπρο, μπορούν να εγγράφονται στο Τμήμα που έχουν επιλεγεί και μετά από την απόλυσή τους από τις τάξεις του στρατού, ύστερα από σχετική βεβαίωση της Κυπριακής Δημοκρατίας (Πιστοποιητικά Στρατολογικής Κατάστασης Τύπου «Α» ή Πιστοποιητικά Εκπλήρωσης Θητείας). Οι εν λόγω εισαγόμενοι εγγράφονται στο ίδιο ακαδημαϊκό έτος αν αποκτήσουν οριστικό ή προσωρινό απολυτήριο από τις τάξεις του στρατού μέχρι τις 15 Νοεμβρίου του ίδιου έτους. Σε αντίθετη περίπτωση εγγράφονται το επόμενο ακαδημαϊκό έτος αμέσως μετά την απόκτηση του απολυτηρίου από τις τάξεις του στρατού μέσα στην προθεσμία εγγραφής των νεοεισαγομένων φοιτητών με την οικεία ειδική κατηγορία. Εάν ωστόσο αποκτήσουν οριστικό ή προσωρινό απολυτήριο μετά τη λήξη της προθεσμίας εγγραφής, δύνανται και πάλι να εγγραφούν μέχρι τις 15 Νοεμβρίου του ίδιου έτους.

 

Για λόγους εξαιρετικής ανάγκης, όπως παρατεταμένη θεομηνία, σοβαρή ασθένεια, στράτευση ή απουσία στο εξωτερικό, είναι δυνατή η εγγραφή σπουδαστή που καθυστέρησε να εγγραφεί μέσα στις καθορισμένες προθεσμίες, με αιτιολογημένη απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του τμήματος Πανεπιστημίου, ύστερα από αίτηση του ενδιαφερόμενου σπουδαστή, η οποία υποβάλλεται σε αποκλειστική προθεσμία τριάντα (30) ημερών από τη λήξη της προθεσμίας εγγραφής και στην οποία εκτίθενται και οι λόγοι της καθυστέρησης. Σπουδαστής που δεν εγγράφηκε ούτε με τη διαδικασία αυτής της παραγράφου χάνει το δικαίωμα εγγραφής για το συγκεκριμένο ακαδημαϊκό έτος καθώς και για τα επόμενα έτη.

 

Η εγγραφή θα γίνεται κατόπιν αιτήσεως, συνοδευόμενης από τα δικαιολογητικά που προβλέπονται στη συνημμένη εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ .

Οι επιτυχόντες οφείλουν να καταθέσουν για έλεγχο στις Γραμματείες των Τμημάτων επιτυχίας, αυτοπροσώπως ή με άλλο εξουσιοδοτημένο πρόσωπο, ή εναλλακτικά να τα αποστείλουν ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή ή με Εταιρεία Ταχυμεταφοράς, με ημερομηνία αποστολής έως και τη Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2023

στη Διεύθυνση

ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΣΥΓΓΡΟΥ 136

Τ.Κ. 17671

ΤΜΗΜΑ …………………………………………

  1. Αίτηση Αρχικής Εγγραφής,
  2. Τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στη συνημμένη εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ
  3. Βεβαίωση γνώσης της Ελληνικής γλώσσας

Η βεβαίωση αυτή δεν απαιτείται :

  • αν ο ένας εκ των γονέων του εισαγόμενου έχει ελληνική καταγωγή. Σε περίπτωση που οι εισαγόμενοι της περίπτωσης αυτής, κρίνουν ότι δεν γνωρίζουν επαρκώς την ελληνική γλώσσα για παρακολούθηση στο τμήμα εισαγωγής τους, μπορούν κατά τον πρώτο χρόνο εισαγωγής τους να παρακολουθήσουν μαθήματα ελληνικής γλώσσας και εφόσον αποκτήσουν τη σχετική βεβαίωση, εγγράφονται το αμέσως επόμενο ακαδημαϊκό έτος,
  • αν ο εισαγόμενος έχει τίτλο απόλυσης από ελληνικό ή κυπριακό σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
  • αν ο εισαγόμενος έχει τίτλο απόλυσης από ξένο σχολείο από τον οποίο να προκύπτει ότι έχει διδαχθεί και εξεταστεί επιτυχώς και στο μάθημα της ελληνικής γλώσσας.

Τα αλλοδαπά έγγραφα, τα οποία, σύμφωνα με την αρ.233/2000 Γνωμοδότηση του Ν.Σ.Κ., για να γίνουν δεκτά από τις ελληνικές διοικητικές αρχές, θα πρέπει να φέρουν στο πρωτότυπο την επισημείωση της Σύμβασης της Χάγης ή την Προξενική Θεώρηση, υποβάλλονται στη Διοίκηση σε απλό, ευκρινές φωτοαντίγραφο από το επικυρωμένο όμως, από δικηγόρο, αντίγραφο του πρωτοτύπου.

Δικαιολογητικά από ξένη αρχή που δεν θα είναι επικυρωμένα για τη γνησιότητά τους

δεν θα γίνονται δεκτά από τις Γραμματείες των σχολών ή τμημάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίες έχουν την ευθύνη για τον έλεγχο των εγγράφων

κατά τη διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων.

Τα δικαιολογητικά που προέρχονται από ξένα σχολεία που λειτουργούν στην Ελλάδα πρέπει να είναι επικυρωμένα για τη γνησιότητά τους και τη νομιμότητα λειτουργίας των σχολείων αυτών από τη Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδας στην οποία υπάγεται το ξένο σχολείο.

Με απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος (αρθρ. 29 του ν. 4957/2022 (Α΄141)), μετά τον έλεγχο των δικαιολογητικών, εγκρίνεται η εγγραφή των επιτυχόντων-εισαγομένων, μέσα σε προθεσμία είκοσι (20) ημερών από τη λήξη της ημερομηνίας εγγραφής. Η απόφαση εγγραφής ανακοινώνεται από τη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματος αρμοδίως και αντίγραφο αυτής κοινοποιείται στο Υπουργείο Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Η απόφαση της Συνέλευσης υπόκειται στη διαλυτική αίρεση έγκρισης νομιμότητας της τελευταίας από το Πρυτανικό Συμβούλιο ή το Συμβούλιο Διοίκησης (παρ. 6 του άρθρου 448 του ν. 4957/2022 (Α΄141)) του Πανεπιστημίου κατά περίπτωση. Εάν το Πρυτανικό Συμβούλιο ή το Συμβούλιο Διοίκησης του Πανεπιστημίου κρίνει ότι η εγγραφή δεν πρέπει να πραγματοποιηθεί, λόγω υποβολής ψευδών ή μη νόμιμων δικαιολογητικών και ότι δεν συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις υπαγωγής στην ειδική κατηγορία, τότε δεσμεύεται η Συνέλευση του Τμήματος να την ανακαλέσει με οριστική απόφαση διαγραφής από τους καταλόγους της Σχολής ή του Τμήματος εισαγωγής. Η απόφαση αυτή κοινοποιείται στους ενδιαφερομένους και στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για την ανάκληση της απόφασης του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κύρωσης των πινάκων εισαγωγής υποψηφίων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, κατά το μέρος που αφορά τη διαγραφή αυτών και τον αποκλεισμό τους κατά τα επόμενα δύο ακαδημαϊκά έτη από κάθε διαδικασία εισαγωγής σε όλα τα Πανεπιστήμια ή Σχολές.

Μετά την έγκριση της εγγραφής, θα ενημερωθείτε για τις ενέργειες στις οποίες θα πρέπει να προχωρήσετε προκειμένου να ξεκινήσει η φοίτησή σας στο Πανεπιστήμιο.

Στοιχεία επικοινωνίας των Τμημάτων.

ΤΜΗΜΑ

EMAIL

ΤΗΛΕΦΩΝΟ

Δημόσιας Διοίκησης

dd@panteion.gr

210. 920 – 1067, 1435

Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

210. 920 – 1426, 1427

Πολιτικής Επιστήμης & Ιστορίας

polhist@panteion>

210. 920 – 1391, 1043

Κοινωνικής Πολιτικής

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

210. 920 – 1036, 1381

Κοινωνιολογίας

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

210. 920 – 1454, 1456

Κοινωνικής Ανθρωπολογίας

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

210. 920 – 1406, 1048

Ψυχολογίας

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

210. 920 – 1421, 1422

Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

210. 920 – 1431, 1428

Διεθνών, Ευρωπαϊκών & Περιφερειακών Σπουδών

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

210. 920 – 1389, 1392

 

 

 

 

Πρόσκληση Συμμετοχής στα Σεμινάρια Ενδυνάμωσης Νέων Γυναικών WOMENTORS - Ίδρυμα Λαμπράκη

(αναλυτικότερα)

 

 

Για τη συμμετοχή στις εξετάσεις του μαθήματος "Άκρα Δεξιά: Ελλάδα-Ευρώπη" (110418), θα πρέπει να συμπληρθεί σχετική φόρμα που έχει αναρτηθεί στο πεδίο Ανακοινώσεις του eclass του συγκεκριμένου μαθήματος.

 

 

Η εξέταση του μαθήματος "Μεθοδολογία Έρευνας στην Πολιτική Επιστήμη" (110429) θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας eclass μέ ώρα έναρξης 12:00 (Δευτέρα 11/09/2023)

Οδηγίες στο eclass του μαθήματος (εδώ).

 

Η προγραμματισμένη για την Δευτέρα 04/09/2023 εξέταση του μαθήματος "Στατιστικές Αναλύσεις στην Κοινωνική ΈρευναΙΙ. Αναλύσεις Μεγάλων Σωμάτων Δεδομένων με Χρήση Υπολογιστικών Συστημάτων" (110377) αναβάλλεται λόγω κωλύματος του διδάσκοντος.

Η εξέταση θα πραγματοποιηθεί  στις 18/09/2023 ώρες 09:00-11:00 στο Εργαστήριο Πληροφορικής

 

 

Ξεκινά η εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2023 και της ειδικής κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά, κατά το διάστημα από Πέμπτη 31 Αυγούστου 2023  έως και Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2023.

Η εγγραφή των επιτυχόντων πραγματοποιείται στο ανωτέρω διάστημα υποχρεωτικά ηλεκτρονικά,  μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος Ηλεκτρονικών Εγγραφών 2023. Οι επιτυχόντες μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Πληροφοριακό Σύστημα Ηλεκτρονικές Εγγραφές 2023 του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr .

 

Για την είσοδό τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή:

Α. οι επιτυχόντες των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2023, εισάγουν τον 8ψηψιο κωδικό εξετάσεων υποψηφίου ως όνομα χρήστη και ως κωδικό ασφαλείας (password), τον ίδιο που χρησιμοποίησαν για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Β. Οι επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις έτους 2023, εισάγονται στην ηλεκτρονική εφαρμογή εγγραφής με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποίησαν για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή της Αίτησης-Μηχανογραφικού Δελτίου Σοβαρών Παθήσεων, χρησιμοποιώντας ως όνομα χρήστη τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) που αναγράφεται στο Μηχανογραφικό τους Δελτίο και ως κωδικό ασφαλείας αυτόν που ήδη έχουν διαμορφώσει για την πρόσβαση στο Μηχανογραφικό Δελτίο Σοβαρών Παθήσεων.

 

περισσότερα εδώ

 

 

Ξεκινά η εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2023 και της ειδικής κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά, κατά το διάστημα από Πέμπτη 31 Αυγούστου 2023  έως και Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2023.

Η εγγραφή των επιτυχόντων πραγματοποιείται στο ανωτέρω διάστημα υποχρεωτικά ηλεκτρονικά,  μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος Ηλεκτρονικών Εγγραφών 2023. Οι επιτυχόντες μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Πληροφοριακό Σύστημα Ηλεκτρονικές Εγγραφές 2023 του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr .

 

Για την είσοδό τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή:

Α. οι επιτυχόντες των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2023, εισάγουν τον 8ψηψιο κωδικό εξετάσεων υποψηφίου ως όνομα χρήστη και ως κωδικό ασφαλείας (password), τον ίδιο που χρησιμοποίησαν για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Β. Οι επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις έτους 2023, εισάγονται στην ηλεκτρονική εφαρμογή εγγραφής με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποίησαν για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή της Αίτησης-Μηχανογραφικού Δελτίου Σοβαρών Παθήσεων, χρησιμοποιώντας ως όνομα χρήστη τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) που αναγράφεται στο Μηχανογραφικό τους Δελτίο και ως κωδικό ασφαλείας αυτόν που ήδη έχουν διαμορφώσει για την πρόσβαση στο Μηχανογραφικό Δελτίο Σοβαρών Παθήσεων.

 

περισσότερα εδώ

 

 

Φοιτητές και φοιτήτριες που επιθυμούν να εκπονήσουν πτυχιακή εργασία με τον Κ. Κατσάπη στη διάρκεια του χειμερινού εξαμήνου 2023-2024, καλούνται να αποστείλουν σχετικό μέηλ από 1-15 Σεπτεμβρίου στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Η ανακοίνωση αφορά και όσους/όσες έχουν ήδη επικοινωνήσει μαζί του για το θέμα αυτό στο προηγούμενο εξάμηνο.

 

 

Ανακοινώνεται ότι το Πάντειο Πανεπιστήμιο θα παραμείνει κλειστό από τις 3.8.2023 έως και 18.8.2023.

 

Από την Πρυτανεία

 

 

Ανακοινώνεται ότι το Πάντειο Πανεπιστήμιο θα παραμείνει κλειστό από τις 3.8.2023 έως και 18.8.2023.

 

Από την Πρυτανεία

 

 

Ανακοινώνεται ότι το Πάντειο Πανεπιστήμιο θα παραμείνει κλειστό από τις 3.8.2023 έως και 18.8.2023.

 

Από την Πρυτανεία

 

 

Ανακοινώνεται ότι το Πάντειο Πανεπιστήμιο θα παραμείνει κλειστό από τις 3.8.2023 έως και 18.8.2023.

 

Από την Πρυτανεία

 

 

Όσοι/σες φοιτητές/τριες  δεν υπέβαλαν αίτηση "ανακήρυξης πτυχιούχου" έως 2/8/2023 μπορούν να υποβάλουν αίτηση το χρονικό διάστημα 04/9/2023 - 18/09/2023 

 

Οι φοιτητές/τριες του Τμήματος, που ολοκλήρωσαν τις προϋποθέσεις για τη λήψη πτυχίου κατά την εξεταστική περίοδο Ιουνίου (τελευταία ημερομηνία εξέτασης μαθήματος ή αναγνώριση ξένης γλώσσας έως 11/07/2023) μπορούν να υποβάλουν σχετική αίτηση  στη Γραμματεία του Τμήματος από 04/09/2023 έως 18/09/2023 μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική δ/νση του Τμήματος:

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την αίτηση για την ανακήρυξη πτυχιούχου και την παραλαβή πτυχίου:

  1. Αίτηση πτυχίου συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη (πατήστε εδώ)
  2. Ηλεκτρονική σάρωση ("σκανάρισμα") της αστυνομικής ταυτότητας
  3. Βεβαίωση παράδοσης υλικού από τη Βιβλιοθήκη του Παν/μίου (πατήστε εδώ)

Όποιος/α οφείλει βιβλία από δανεισμό, θα επικοινωνεί με τη Βιβλιοθήκη για τη διαδικασία επιστροφής τους.

Προϋποθέσεις για την υποβολή / αποστολή της αίτησης ανακήρυξης πτυχιούχου με τα παραπάνω δικαιολογητικά, είναι:

  1. Η αναγραφή στη φοιτητική μερίδα της επιτυχούς εξέτασης σε μία Ξένη Γλώσσα. Η διαδικασία για αναγνώριση πτυχίου Ξένης Γλώσσας ή εξέταση στην Ξένη Γλώσσα γίνεται από το Τμ. Ξένων Γλωσσών (Κέντρο Εξυπηρέτησης Φοιτητών, ισόγειο Νέου Κτιρίου τηλ. 210 920-1141, Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).
  2. Η συμπλήρωση των προϋποθέσεων για την λήψη πτυχίου - ανάλογα με το έτος εισαγωγής - όπως αναφέρονται στο Πρόγραμμα Σπουδών που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Τμήματος. Προσοχή στον αριθμό των ECTS για τους εισακτέους από το 2015-16 και μετά.
  3. Σε περίπτωση συμμετοχής στο Πρόγραμμα ERASMUS, να μην υπάρχουν εκκρεμότητες με το Τμήμα Διεθνών Σχέσεων και Ευρωπαϊκής Ένωσης ERASMUS.
  4. Σε περίπτωση συμμετοχής στην Πρακτική Άσκηση, θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί και να εμφανίζεται στη φοιτητική μερίδα η Πρακτική Άσκηση.

             Προσοχή:

  • Σε περίπτωση που δεν σταλούν όλα τα παραπάνω δικαιολογητικά, δεν μπορεί να προχωρήσει η ανακήρυξη των πτυχιούχων
  • Σε περίπτωση που κάποιος/α επιθυμεί Βεβαίωση Περάτωσης Σπουδών για χρήση στο εξωτερικό, θα το αναγράψει στην αίτηση.
  • Χορηγούνται: 2 αντίγραφα πτυχίου με αναλυτική βαθμολογία

 

 

Τη Δευτέρα 17 Ιουλίου θα λάβει χώρα το τέταρτο ετήσιο συνέδριο «Border Crossing» του Global History Lab του Πανεπιστημίου Princeton. Στο συνέδριο θα παρουσιαστούν πρωτότυπες μελέτες προπτυχιακών φοιτητών-τριών από ακαδημαϊκά ιδρύματα του δικτύου του Global History Lab, οι οποίες ετοιμάστηκαν στο πλαίσιο του σεμιναρίου History Dialogues Project. Το σεμινάριο προσφέρεται και σε φοιτητές-τριες του Παντείου Πανεπιστημίου από το 2020 και δίνει έμφαση στην προφορική ιστορία.

Το συνέδριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά, θα ξεκινήσει στις 10 π.μ. ώρα Ελλάδας και είναι ελεύθερα προσβάσιμο στο κοινό. Οι ενδιαφερόμενοι-ες μπορούν να συμβουλευτούν το πρόγραμμα και να βρουν τα σχετικά zoom links για κάθε panel στην ιστοσελίδα:

https://ghl.princeton.edu/whats-happening/2023-border-crossing-conference

 

 

Τη Δευτέρα 17 Ιουλίου θα λάβει χώρα το τέταρτο ετήσιο συνέδριο «Border Crossing» του Global History Lab του Πανεπιστημίου Princeton. Στο συνέδριο θα παρουσιαστούν πρωτότυπες μελέτες προπτυχιακών φοιτητών-τριών από ακαδημαϊκά ιδρύματα του δικτύου του Global History Lab, οι οποίες ετοιμάστηκαν στο πλαίσιο του σεμιναρίου History Dialogues Project. Το σεμινάριο προσφέρεται και σε φοιτητές-τριες του Παντείου Πανεπιστημίου από το 2020 και δίνει έμφαση στην προφορική ιστορία.

Το συνέδριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά, θα ξεκινήσει στις 10 π.μ. ώρα Ελλάδας και είναι ελεύθερα προσβάσιμο στο κοινό. Οι ενδιαφερόμενοι-ες μπορούν να συμβουλευτούν το πρόγραμμα και να βρουν τα σχετικά zoom links για κάθε panel στην ιστοσελίδα:

https://ghl.princeton.edu/whats-happening/2023-border-crossing-conference

 

 

Αναρτήθηκε (εδώ) το πρόγραμμα επαναληπτικής εξεταστικής περιόδου Σεπτεμβρίου ακ. έτους 2022-2023

 

 

ΝΕΑ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ!

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ προς φοιτητές/φοιτήτριες Τμημάτων Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας, Διεθνών, Ευρωπαϊκών και Περιφερειακών Σπουδών και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας, για συμμετοχή στο σεμινάριο ΕΕ που προσφέρεται σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Princeton

 Κατά το χειμερινό εξάμηνο 2023-2024, η καθηγήτρια Χριστίνα Κουλούρη θα προσφέρει το σεμινάριο ελεύθερης επιλογής “A History of the World since 1300” σε συνεργασία με τον Καθηγητή Jeremy Adelman του Τμήματος Ιστορίας του Πανεπιστημίου Princeton. Γλώσσα του σεμιναρίου είναι τα αγγλικά.

Το μάθημα αποτελεί ένα διαδραστικό εργαστήριο που προσφέρεται συγχρόνως σε περισσότερα από 20 ακαδημαϊκά ιδρύματα ανά τον κόσμο.

Το μάθημα θα είναι ΕΕ με κλειστό αριθμό φοιτητών (έως 14) και θα απαιτεί υποχρεωτική παρακολούθηση όπως ισχύει για όλα τα σεμινάρια. Απευθύνεται σε προπτυχιακούς/ές φοιτητές/τριες των τμημάτων Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας, Διεθνών, Ευρωπαϊκών και Περιφερειακών Σπουδών και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας, οι οποίοι/ες το προσεχές χειμερινό εξάμηνο θα βρίσκονται τουλάχιστον στο δεύτερο έτος σπουδών τους.

Το ωρολόγιο πρόγραμμα του σεμιναρίου συμβαδίζει με εκείνο του Πανεπιστημίου Princeton. Τα μαθήματα θα ξεκινήσουν στις αρχές Σεπτεμβρίου και θα ολοκληρωθούν στα μέσα Δεκεμβρίου.

Η επιλογή των μετεχόντων φοιτητών/φοιτητριών θα γίνει πριν από την έναρξη του προσεχούς χειμερινού εξαμήνου. Οι μετέχοντες φοιτητές θα επιλεγούν μετά από διαδικασία συνέντευξης και αφού συνυπολογιστούν οι ακαδημαϊκές επιδόσεις τους και το επίπεδο γλωσσομάθειας.

Οι συνεντεύξεις με τους ενδιαφερόμενους φοιτητές θα διεξαχθούν δια ζώσης ή διαδικτυακά στις 17 και 18 Ιουλίου.

Καλούνται οι φοιτητές που ενδιαφέρονται να το παρακολουθήσουν να επικοινωνήσουν μέσω e-mail με τον κ. Κωστή Καρπόζηλο (βοηθό διδασκαλίας) μέχρι τις 14 Ιουλίου στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Στο μήνυμά τους παρακαλούνται να δηλώνουν την ετοιμότητά τους να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του μαθήματος (το οποίο προϋποθέτει μία δια ζώσης συνάντηση ανά εβδομάδα για το διάστημα Σεπτέμβριου-Δεκεμβρίου 2023), καθώς και να επισυνάπτουν βιογραφικό σημείωμα.

 

Οι φοιτητές/τριες του Τμήματος, που ολοκλήρωσαν τις προϋποθέσεις για τη λήψη πτυχίου κατά την εξεταστική περίοδο Ιουνίου (τελευταία ημερομηνία εξέτασης μαθήματος ή αναγνώριση ξένης γλώσσας έως 11/07/2023) μπορούν να υποβάλουν σχετική αίτηση  στη Γραμματεία του Τμήματος έως 02/08/2023 μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική δ/νση του Τμήματος:

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την αίτηση για την ανακήρυξη πτυχιούχου και την παραλαβή πτυχίου:

  1. Αίτηση πτυχίου συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη (πατήστε εδώ)
  2. Ηλεκτρονική σάρωση ("σκανάρισμα") της αστυνομικής ταυτότητας
  3. Βεβαίωση παράδοσης υλικού από τη Βιβλιοθήκη του Παν/μίου (πατήστε εδώ)

Όποιος/α οφείλει βιβλία από δανεισμό, θα επικοινωνεί με τη Βιβλιοθήκη για τη διαδικασία επιστροφής τους.

Προϋποθέσεις για την υποβολή / αποστολή της αίτησης ανακήρυξης πτυχιούχου με τα παραπάνω δικαιολογητικά, είναι:

  1. Η αναγραφή στη φοιτητική μερίδα της επιτυχούς εξέτασης σε μία Ξένη Γλώσσα. Η διαδικασία για αναγνώριση πτυχίου Ξένης Γλώσσας ή εξέταση στην Ξένη Γλώσσα γίνεται από το Τμ. Ξένων Γλωσσών (Κέντρο Εξυπηρέτησης Φοιτητών, ισόγειο Νέου Κτιρίου τηλ. 210 920-1141, Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).
  2. Η συμπλήρωση των προϋποθέσεων για την λήψη πτυχίου - ανάλογα με το έτος εισαγωγής - όπως αναφέρονται στο Πρόγραμμα Σπουδών που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Τμήματος. Προσοχή στον αριθμό των ECTS για τους εισακτέους από το 2015-16 και μετά.
  3. Σε περίπτωση συμμετοχής στο Πρόγραμμα ERASMUS, να μην υπάρχουν εκκρεμότητες με το Τμήμα Διεθνών Σχέσεων και Ευρωπαϊκής Ένωσης ERASMUS.
  4. Σε περίπτωση συμμετοχής στην Πρακτική Άσκηση, θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί και να εμφανίζεται στη φοιτητική μερίδα η Πρακτική Άσκηση.

             Προσοχή:

  • Σε περίπτωση που δεν σταλούν όλα τα παραπάνω δικαιολογητικά, δεν μπορεί να προχωρήσει η ανακήρυξη των πτυχιούχων
  • Σε περίπτωση που κάποιος/α επιθυμεί Βεβαίωση Περάτωσης Σπουδών για χρήση στο εξωτερικό, θα το αναγράψει στην αίτηση.
  • Χορηγούνται: 2 αντίγραφα πτυχίου με αναλυτική βαθμολογία

 

 

Υποστήριξη για υποψήφιουςΠανελλαδικών Εξετάσεων 2023 από το Πάντειο Πανεπιστήμιο

Το Γραφείο Διασύνδεσης & Σταδιοδρομίας του Παντείου Πανεπιστήμιου υλοποιεί δράση υποστήριξης & ενημέρωσης υποψήφιων φοιτητών/ριών σχετικά με τις σχολές και τα τμήματα του Πανεπιστήμιου.

Η δράση απευθύνεται στους μαθητές και μαθήτριες που συμμετείχανφέτος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και επιθυμούν να ενημερωθούν για τις σχολές και τα τμήματα του Παντείου Πανεπιστημίου πριν από την συμπλήρωση του μηχανογραφικού τους δελτίου. 

Οι Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας του Πανεπιστημίου θα είναι διαθέσιμοιγιαπιθανές ερωτήσεις των υποψήφιων φοιτητών καθημερινά10:00-14:00

Οι υποψήφιοι/ες μπορούν να επικοινωνούν μέσω email στοΑυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή τηλεφωνικά στα 210 9201661, 6948985358 μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας συμπλήρωσης των μηχανογραφικών δελτίων. 

Πιστοποιήσεις

Ruth Benedict

sertif

 

Πολιτική & Οδηγίες

Εικόνες

Επικοινωνήστε

Στοιχεία Επικοινωνίας

Τηλ.: +30 210 920 1386, +30 210 920 1043
Email: polhist'@'panteion.gr

Τοποθεσία

Λεωφ. Συγγρού 136, 176 71 Καλλιθέα